هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام .

هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام

ترانسفر فرودگاهي چيست ؟

ترانسفر فرودگاهي به وسيله ي نقليه اي گفته مي شود كه به رفت و آمد مسافران از مبدا (هتل) به فرودگاه و از فرودگاه به مقصد (هتل) را شامل مي شود.

ترانسفر فرودگاهي معمولا روي همه ي تورها و هتل ها وجود دارد اما مواردي است كه شامل ترانسفر فرودگاهي نمي شود بنابراين مسافر قادر است درخواست دهد.

در حالت معمول ترانسفر به صورت گروهي با ميني بوس و يا ون قابل ارائه است اما در برخي موارد بنا به درخواست مسافران به صورت تاكسي نيز ارائه مي گردد.

ترانسفر فرودگاهي امام خميني

ترانسفر فرودگاهي امام خميني

ترانسفر فرودگاهي خدماتي ارزنده

سامانه ترانسفر فرودگاهي يك خدمات ارزنده است كه خدمات ويژه اي را براي انتقال مسافران از فرودگاه ها به داخل تهران و بالعكس انجام مي دهد.

همچنين اگر بخواهيد از فرودگاه به صورت آنلاين تاكسي رزرو نماييد به راحتي از طريق همين سايت و لينك زير مي توانيد اقدام نماييد. خدمات در مناطق ۲۲ گانه ي تهران و اطراف تهران و كرج انجام مي گيرد.

خدمات ترانسفر فرودگاهي از درب منزل تا فرودگاه و از فرودگاه تا درب منزل قابل ارائه است. شما چه راهي سفر باشيد چه از سفر برگرديد مي توانيد از خدمات ترانسفر فرودگاهي استفاده نمائيد.

 

رزرواسيون آنلاين تاكسي فرودگاه امام خميني

استفاده از هتل هاي فرودگاهي

هتل هاي فرودگاهي مناسب افرادي با شرايط زير است :
• توقف طولاني بين دو پرواز
• كنسل شدن پرواز
• تاخير طولاني پرواز
• زود رسيدن به فرودگاه جهت جلوگيري از ماندن در ترافيك
• مسافران و خدمه ي پرواز

مي توانيد از هتل هاي فرودگاه امام خميني استفاده كنيد اين هتل ها داراي خدماتي نوين هستند و امكان اقامت كوتاه مدت (۳ ساعته و ۶ ساعته) و اقامت روزانه امكان پذير است اگر ساعت پرواز شما به گونه اي بود كه نياز به صرف صبحانه، ناهار، شام بود و يا دوست داشتيد از استخر، ماساژ، اسپا و … استفاده كنيد مي توانيد قبل از راهي شدن به سمت فرودگاه از طريق همين سايت و لينك زير تمامي خدمات را تهيه و رزر نمائيد.

هتل‌هاي فرودگاهي به جهت تسهيل در رفت و آمد مسافران فرودگاه امام، به صورت ۲۴ ساعته در بازه زماني ۲۰ دقيقه اي ترانسفر رفت و برگشت رايگان به هتل و بالعكس ارائه مي‌كند.

رزرواسيون آنلاين هتل هاي فرودگاه امام خميني


برچسب: ترانسفر فرودگاهي چيست ؟،ترانسفر فرودگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۲:۱۷ توسط:نرگس رحيمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :