هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام .

هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام

۱۲ هتل برتر تهران

در اين مقاله با بهترين هتل هاي تهران آشنا خواهيد شد كه براي آشنايي با هر كدام توضيحاتي داده خواهد شد.

هتل ايبيس تهران

هتل ايبيس تهران يكي از بهترين هتل هاي تهران است كه در ۳۰ كيلومتري تهران رو به روي فرودگاه امام خميني (ره) واقع گرديده است. هتل ايبيس يك هتل ۴ ستاره است اما در حقيقت تمامي مزاياي هتل ۵ ستاره را داراست. اين هتل، هتلي بين المللي است نقش و نگار، رنگ و زيبايي خيره كننده اي دارد. يكي از مزاياي اين هتل امكان رزرو به صورت ساعتي است و شما مجبور به پرداخت هزينه ي يك روز، براي چند ساعت نيستيد. مزيت ديگري كه بسياري از مسافران كاري را به خود جذب مي كند، وجود سالن همايشات و اتاق جلسات است كه البته در هتل نووتل كه دقيقا كنار اين هتل قرار گرفته است برگزار مي شود.

هتل نووتل تهران

اقامت در هتل نووتل ۵ ستاره خاطره اي دل انگيز را براي شما رقم خواهد زد. اين هتل نيز در ۳۰ كيلومتري تهران واقع شده و همانند هتل ايبيس امكان رزرو ساعتي و رزرو سالن همايشات وجود دارد. اين هتل متعلق به گروه اكور بوده و جزء هتل هاي بين المللي است. خدماتي همچون صبحانه، ناهار، شام، اسپا، استخر، اينترنت و … را داراست. هتل نووتل بيشتر مناسب سفر هاي كاري و تجاري است. كافي شاپ، ترانسفر فرودگاهي و غيره جزء امكانات آن هستند.

هتل اسپيناس

هتل پنج ستاره ي اسپيناس با لابي زيبا و متاثر از فرهنگ و معماري قديمي ايران، سالانه گردشگران بسياري را به خود جذب مي كند. هتل اسپيناس با پيشرفته ترين امكانات اقامتي و پذيرايي، جوايز بسياري را در زمينه ي هتلداري كسب كرده است.

هتل پارسيان آزادي تهران

هزينه ي اقامت در اين هتل پنج ستاره واقع در شمال شهر تهران كمي پايين تر از هزينه هاي هتل اسپيناس مي باشد. هتل بلند قامت پارسيان آزادي تهران در سال ۱۳۴۸ ساخته شد و بعد از انقلاب اسلامي تعمير و مرمت گرديد. پارسيان آزادي تهران با زيبايي فريبنده اي كه پس از بازسازي بدست آورده است، اقامتگاه مناسبي براي سفر هاي كاري و گروهي است.

هتل نيلو

دكوراسيون منحصر به فرد اتاق هاي هتل نيلو به همراه مديريت حرفه اي آن طرفداران بسياري را به خود جلب كرده است. طراحي داخلي اين هتل شايد باب ميل همه ي گردشگران نباشد، اما اتاق هاي دلباز و تميز آن، بوفه ي صبحانه ي عالي، و قهوه هاي معروف هتل نيلو به كيفيت بالاي آن مي افزايد.

هتل رامتين

اتاق هاي دلباز، آرام و تميز هتل رامتين هرگز ميهمانان آن را نااميد نمي كند. دسترسي به بلندترين خيابان خاورميانه؛ خيابان وليعصر و سيستم بي آر تي آن از مزيت هاي اقامت در هتل رامتين مي باشد. اين هتل با معماري كلاسيك و خاص خود براي اقامت هاي خانوادگي و همچنين سفر هاي كاري مناسب است.

هتل آپارتمان هاي ملل

دليل محبو بيت هتل آپارتمان هاي ملل نيروي انساني بسيار دلسوز و حامي آن است. مديران آن بر صدد شدند تا تجارت خود را گسترش داده و هتل آپارتمان هاي بيشتري را براي خدمت به گردشگران بنا كنند. تجربه ي آرامش و استراحت در منزل، آن هم در شلوغي تهران بزرگ، از مزيت هاي اقامت در هتل آپارتمان هاي ملل است.

هتل پارسيان استقلال

هتل پنج ستاره ي استقلال شايد به اندازه ي هتل پارسيان اوين، كه در نزديكي آن است، مدرن نباشد اما با پانصد و پنجاه اتاق موجود در دو برج، يكي از بزرگترين هتل هاي پايتخت است. از دلايل محبوبيت اين هتل كه در مجاورت مركز نمايشگاه هاي بين المللي واقع گرديده است، مي توان سالن هاي اجتماعات وسيع و شرايط مكاني خوب آن براي سفر هاي كاري نام برد.

هتل آپارتمان هاي آبتين

هتل آپارتمان هاي آبتين، كه زيرمجموعه ي گروه هتل آپارتمان هاي ملل مي باشد، به سبب امكانات بالاي اتاق ها و فضاهاي دلباز آن مورد توجه مسافران بسياري است. بر خلاف بيشتر هتل ها كه با جاذبه هاي گردشگري و مراكز خريد فاصله ي زيادي دارند، هتل آبتين با هدف تسهيل تجربه ي خريد و گردشگري، در قلب تهران و در محدوده ي ونك واقع گرديده است.

هتل پارسيان اوين

اتاق هاي كنفرانس اين هتل نسبتا جديد ، كه كمي آن طرف تر از هتل پارسيان آزادي است، بيش از همه مورد توجه ديپلمات ها و تجار قرار گرفته است. در حاليكه رزرو اتاق در تهران كاري دشوار است، اين هتل كه در نزديكي مركز نمايشگاه هاي بين المللي است، با صد و سي و پنج اتاق آن و در زماني كه ظرفيت ساير هتل ها تكميل است، پذيراي مسافران است.

هتل آپارتمان سپهر

از ديگر زير مجموعه هاي هتل آپارتمان ملل، هتل عظيم و تجملاتي سپهر است. علي رغم اين كه هتل سپهر در منطقه ي دربند و به دور از هياهوي تهران بزرگ واقع شده است، تا متروي تجريش تنها چند قدم فاصله دارد. هتل سپهر با سبك نويني از اقامت در محيطي شيك و آرام، ميزبان مسافران سخت پسند مي باشد.

هتل آپارتمان طوبي

اگر به دنبال سبك جديدي از اقامت هستيد، صبحانه هاي مفصل و غذاخوري روي بام هتل طوبي بدون ترديد باب ميل شما خواهد بود. هتل طوبي كه به تجهيزات و امكانات بالاي خود مي بالد، از زيباترين و لوكس ترين هتل آپارتمان هاي تهران مي باشد.


برچسب: بهترين هتل هاي تهران،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۳:۵۲ توسط:نرگس رحيمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :