هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام .

هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام

هتل فرودگاهي چيست ؟

در اطراف فرودگاه‌هاي بين المللي در سراسر دنيا، هتل‌هايي جهت پاسخ به نياز مسافران ساخته مي‌شوند، شمار بسياري از اين هتل‌ها در نزديكي فرودگاه‌هاي بين المللي قرار دارند اما مواردي نيز وجود دارد كه در فاصله ي دورتري از فرودگاه قرار گرفته‌اند.

به طور كلي تقريبا در تمام فرودگاه‌هاي بين المللي مانند فرانكفورت، وين، آمستردام و …. هتل‌ هاي فرودگاهي وجود دارند.

اين هتل‌ها با موقعيت نزديك به فرودگاه هاي بين المللي، مناسب مسافران و يا خدمه‌ي پروازي كه شرايط آن ها در ادامه ي متن ذكر شده است.

• پروازشان داراي توقف طولاني است
• پروازشان كاملا كنسل شده است
• پروازشان چند ساعتي به تعويق افتاده است
• فرار از ترافيك شهري جهت جا نماندن از پرواز
• اقامت كاري در هتل جهت صرفه جويي در وقت و هزينه
• يا به هر دليل ديگري كه ممكن است نياز به اقامت در هتل داشته باشيد

براي جذب مشتري برخي از هتل‌هاي فرودگاهي، ترانسفر رايگان از فرودگاه تا هتل را ارائه مي‌دهند. با توجه به نوع اقامت كوتاه مدتي كه اين هتل‌ها ارائه مي‌دهند، هزينه ي اقامت به صورت ساعتي محاسبه مي‌‌شود. اما ناگفته نماند اقامت روزانه هم انجام مي شود.

امكانات هتل‌هاي فرودگاهي

در هتل‌هاي فرودگاهي جهان امكاناتي از قبيل صبحانه، ناهار، شام، استخر، ماساژ، استخر، اسپا، ترانسفر فرودگاهي و غيره وجود دارد.

هتل فرودگاهي

هتل‌هاي فرودگاهي در تهران

در فرودگاه امام خميني تهران، دو هتل با نام ‌هاي هتل ايبيس تهران و هتل نووتل تهران وجود دارد. هتل ايبيس هتلي ۴ ستاره و هتل نووتل هتلي ۵ ستاره است كه هر دوي آن‌ها رو به روي فرودگاه امام خميني (ره) قرار گرفته اند. اين هتل ها بين المللي هستند و جزء گروه اكور مي باشد.

هر دو هتل اقامت ساعتي و اقامت روزانه و تمامي سرويس هاي رفاهي را ارائه مي دهند همچنين براي افرادي كه جهت اقامت هاي كاري مراجعه مي كنند، سالن همايشات و اتاق كنفرانس در نظر گرفته شده است و نگراني از اين بابت نخواهند داشت.

ترانسفر فرودگاهي رايگان هر بيست دقيقه يك بار نيز در دسترس است و مسافران را از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه منتقل مي كند. اين هتل ها، كافي شاپ و رستوران هايي با طراحي زيبا و غذاهاي متنوع براي افراد با رژيم هاي مختلف دارد.

هيچ چيز بدتر از اين نيست پس از يك پرواز طولاني از هواپيما پياده شويد و با تاكسي، اتوبوس يا مترو خود را به هتلي برسانيد و در آن اقامت كنيد، به جاي آن شما مي توانيد در هتل هاي فرودگاهي اقامت داشته باشيد كه اكثرا در نزديكي فرودگاه قرار گفته اند و تمامي امكانات رفاهي و هر آنچه كه شما نياز داريد را دارند.


برچسب: هتل فرودگاهي چيست ؟،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۶:۴۰ توسط:نرگس رحيمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :