هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام .

هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام

آشنايي با انواع اتاق هاي مختلف در هتل

با وبلاگ سايت hotelairport در رابطه با آشنايي اتاق هاي هتل همراه باشيد.

مقاله ي مرتبط : بهترين هتل هاي فرودگاهي جهان

آگاهي از نوع اتاق هاي هتل:

تمامي افرادي كه علاقه‌ي زيادي به سفر دارند، مواردي زيادي را در خصوص انتخاب نوع هتل خود مورد توجه قرار مي‌دهند. اين ويژگي‌ها نوع اتاق، قيمت، نوع تخت، تعداد ساكنين هتل، تعداد تخت هاي موجود در اتاق، دكوراسيون داخلي، مبلمان و نوع سرويس دهي را شامل مي‌شود.
از اصلي ترين نكاتي كه بخش پذيرش هتل مي‌بايست به آن دقت زيادي داشته باشد، آگاهي از نوع اتاق‌ها، نوع تخت خواب و امكانات موجود در يك اتاق است و قبل از اينكه اتاقي را براي مسافر رزرو كند مي‌بايست به درخواست مسافر توجه كند و تمامي ويژگي هاي مد نظر مسافر را در اولويت قرار دهد. به طور مثال دور بودن از آسانسور، اتاق با تخت خواب سايز بزرگ، و …
با توجه به نكات مطرح شده، اشخاص ميبايست اطلاعات كافي و كاملي در خصوص نوع اتاق انتخابي خود در دست داشته باشند كه به اختصار قسمتي از آن را براي راحتي و آگاهي بيشتر در اختيار قرار خواهيم داد:

انواع اتاق هاي هتل :

۱) Single

اتاقي براي يك نفر در نظر گرفته شده كه ممكن است يك يا تعداد بيشتري تخت در اين اتاق وجود داشته باشد. معمولا مساحت اتاق‌هاي تك نفره چيزي حدود ۳۷ تا ۴۵ متر مربع مي‌باشد.

اتاق سينگل هتل

۲) Double

اتاق كه براي دو نفر اختصاص داده شده و ممكن است يك يا چند تخت داشته باشد.به طور كلي مساحت اين اتاق‌ها چيزي حدود ۴۰تا ۴۵ متر مربع در نظر گرفته ميشود.

اتاق دبل هتل

۳) Triple

اين اتاق براي ۳ نفر طراحي شده است، اتاقي با يك تخت دونفره و يك تك نفره يا دو عدد تخت دو نفره كه مساحت آن چيزي تقريبا بين ۴۵ تا ۶۵ متر مربع را در برگرفته است.

اتاق سه نفره هتل

۴) Quad

اتاقي با دو يا ۴ تخت براي ۴ نفر در نظر گرفته شده كه به طور كلي اندازه‌ي اين اتاق‌ها بين ۷۰ تا ۸۵ متر مربع ميباشد.

اتاق 4 نفره هتل

۵) Queen

اتاقي با يك تخت سايز بزرگ ( يك‌و‌نيم نفره) كه يك نفر و يا حتي چند نفر ميتوانند در آن اقامت داشته باشند. متراژ اين اتاق ها چيزي بين ۳۲ تا ۵۰ متر مربع است.

اتاق كوئين هتل

۶) King

اتاقي با تخت سايز بزرگ ( ۲ نفره ۱۶۰ تا ۱۸۰ سانتي متر) كه ميتواند توسط يك و يا حتي تعداد بيشتري از افراد اشغال شود. عموما اندازه اين اتاق بين ۳۲ تا ۵۰ متر مربع در نظر گرفته مي‌شود.

اتاق كينگ هتل

۷) Twin

اتاقي با دو تخت يك نفره به صورت جداگانه كه كه يك يا چند نفر مي‌توانند در آن اقامت داشته باشند.متراژ اين اتاق ها بين ۳۲ تا ۴۰ متر مربع مي‌باشد.

اتاق توئين هتل

۸) Hollywood Twin Room

اقامت دو نفر در اين اتاق ممكن است زيرا دو تخت يك نفره به صورت جداگنه با يك تخته به هم متصل شده است. معمولا هتل هايي با درجه كيفي پايين اين گونه تخت ها در اتاق هاي خود قرار ميدهند كه حتي زوجين هم ميتوانند به راحتي از آن استفاده كنند. متراژ اين اتاق ها بين ۳۲ تا ۴۰ متر مربع مي‌باشد.پ

اتاق هال وود هتل

۹) Double-double

اتاقي با دوتخت Double و يا حتي Queen كه ۴نفر ميتوانند از ۲ تخت يكنفره به صورت مجزا و يك تخت دونفره استفاده كنند. مساحت اين اتاق بين ۵۰ تا ۷۰ متر مربع است.

اتاق تخت دبل دبل هتل

۱۰) Studio

آشپزخانه، اتاق خواب با تخت تاشو، سرويس بهداشتي همگي در اين اتاق وجود دارد و در واقع اين اتاق كوچك مساحتي برابر ۲۵ تا ۴۰ متر مربع را در بر ميگيرد.

اتاق استوديو هتل

۱۱) Suite / Executive Suite

اتاق نشيمن يا سالني كه با يك يا چند اتاق خواب بهم مرتبط شده است.(يك اتاق با دو يا تعداد بيشتري اتاق خواب و يك سال پذيرايي مجزا) متراژ اين اتاق برابر با ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده است.

اتاق سوئيت در هتل

۱۲) Mini Suite or Junior Suite

اتاق تك نفره با تخت خواب و مكان نشيمن كه در اكثر مواقع اتاق خواب جداي محل سالن و پذيرايي است و اندازه آن تقريبا بين ۶۰ تا ۸۰ متر مربع مي‌باشد.

اتاق جونيور هتل

۱۳) President Suite | Presidential Suite

اين اتاق يكي از گرانترين اتاق هاي يك هتل محسوب مي‌گردد. به طور معمول تنها يكي از اين اتاق ها در هر هتلي موجود مي‌باشد. همانند ديگر سوييت هاي نرمال، اين سوييت يك يا دو اتاق خواب با يك سالن پذيرايي وسيع دارد كه البته تاكيد بر نوع دكوراسيون داخلي و طراحي اتاق ، لوازم لوكس و امكانات و تجهيزات( همانند پيش خدمت شخصي در طول دوره اقامت) بيشتر مورد توجه قرار ميگيرد. اين اتاق ميتواند بين ۸۰ تا ۳۵۰ متر مربع ساخته شود.

۱۴) Apartments / Room for Extended Stay

در آپارتمان ها و هتل هاي خدماتي، اتاق هايي براي مهمانان طولاني مدت در نظر گرفته شده و معمولا امكاناتي نظير آشپزخانه باز، تجهيزات آشپزي، خشك كن، ماشين لباس شويي و غيره در اتاق تعبيه شده است. خدمات نظاقت اتاق يك يا دوبار در هفته ارائه مي‎‌گردد. اندازه اتاق يا مساحت آپارتمانهاي خدماتي معمولا بين ۹۶ تا ۲۵۰ مترمربع است.

هتل آپارتمان

۱۵) Connecting rooms

اين اتاقها شامل درهاي ختصاصي از بيرون به اخل اتاق است و هر ااق با يك در به اتاق ديگري متصل است. مهمانان ميتوانند بدون خروج از اتاق با يكديگر از طريق اين درهاي مياني در ارتباط باشند. مساحت اين اتاق ها تقريبا بين ۳۰ تا ۵۰ در نظر گرفته شده است.

انواع اتاق هاي كانكت هتل

۱۶) Murphy Room

اتاقي مجهز به مبل راحتي و تخت تاشو( تختي كه پس از استفاده قابل جمع شدن در داخل كمد ديواري و يا در ديوار است.) اين تخت ها قابل جاجايي است. متراژ اين گونه اتاق ها چيزي حدو ۲۰ تا ۴۰ متر مربع مي‌باشد.

۱۷) Accessible Room / Disabled Room:

اساسا اين نوع اتاق براي مهماناني طراحي شده كه از لحاظ جسمي ناتوان هستند و بر طبق قانون تمامي هتل ها براي جلوگيري از ايجاد تبعيض ميان مهمانان، هر هتلي ميبايست چند اتاق خودرا با تجهيزات و شرايط ويژه به اين عزيزان اختصاص دهد. اندازه اين اتاق ها برابر با ۳۰تا ۴۲ متر ميباشد.

۱۸) Cabana

از جذابيت هاي اين اتاق استخر خصوصي و يا استخري است كه در مجاورت اين اتاق قرار دارد. دسترسي به استخر بسيار راحت ميباشد و مساحت آن ۳۰ تا ۴۵ متر مربع است.

۱۹) Adjoining rooms

اتاقي كه يك يا چند اتاق در آن تعبيه شده اما اين اتاق ها توسط ديوار بهم متصل است و هيچ دري براي رفت و آمد وجود ندارد. افراد به راحتي ميتوانند وارد اتاقها شوند. اندازه اين اتاقها تقريبا بين ۳۰ تا ۴۵ متر مربع مي‌باشد.

۲۰) Adjacent rooms

اين اتاق ها از جمله اتاق هايي هستند كه امكانات فراواني در آن وجود ندارد و در يك سالن در مجاورت همديگر قرار گرفته اند. ابعاد هر يك از اين اتاق ها بين ۳۰ تا ۴۵ متر مربع است.

۲۱) Villa

نوع خاصي از اقامت و اتاق كه در معمولا درهتل هاي ريزورت يافت ميشود. اين اتاق مستقل از فضاي بيشتري برخوردار ميباشد و به دليل نوع اتاق، امنيت بيشتري بر مهمانان حاكم است. اين اتاق علاوه بر اتاق خواب، داراي سالن پذيرايي، استخر شخصي، جكوزي و بالكن ميباشد. يكي از بهترين گزينه ها براي زوجين، خانواده و گروه هاي پر جمعيت محسوب ميگردد.

اتاق ويلا هتل

۲۲) Smoking / Non-Smoking Room

بسياري از هتل ها اتاق‌هايي رابراي مهماناني كه استعال دخانيات دارند در نظر مي‌گيرند واين يكي از بهترين روش هايي است كه افراد غير سيگاري از مضرات دود سيگار در امان بمانند . مساحت اين گونه اتاق ها بين ۳۰ تا ۲۵۰ در نظر گرفته شده است.

اتاق سيگار هتل

 

جهت رزرو هتل فرودگاهي كليك كنيد.


برچسب: اتاق هاي مختلف در هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۷:۴۴ توسط:نرگس رحيمي موضوع:

بيمه مسافرتي

شايد تا الان از بيمه سفر استفاده نكرده باشيد يا شايد صرفا هزينه ي بيمه مسافرتي را پرداخت كرديد و الان درحال بالا و پايين كردن بيمه نامه خود هستيد و نميدونيد اصلا انها چي هستند. خب ما اينجاييم تا به شما كمك كنيم.
اين راهنما به شما اصول اوليه را توضيح ميدهد كه شامل اين موارد ميباشد:
نحوه عملكرد بيمه مسافرتي ، نحوه ي انتخاب طرح بيمه و اينكه چگونه بيشترين استفاده را از اين پوشش بيمه داشته باشيد .

جهت خريد بيمه مسافرتي به اين لينك مراجعه نماييد .    خريد بيمه مسافرتي

بيمه مسافرتي چيست؟

بيمه مسافرتي طرحي از بيمه است كه از شما در برابر برخي خطر و ضررهاي مالي تعريف شده در هنگام سفر محافظت ميكند. اين ضررهاي مالي ممكن است مانند جا گذاشتن چمدان و يا مانند فوريت هاي پزشكي در خارج از كشور يا كنسلي اخرين لحظه ي سفر قابل توجه باشد.

علاوه بر جلوگيري از خسارت هاي مالي، مزيت بسيار بزرگ بيمه مسافرتي دسترسي به سرويس هاي كمكي در سراسر دنياست. بيمه مسافرتي، مراقبت هاي پزشكي لازم در مواقع اضطراري را براي شما شامل مي شود، مراقبت از شما و گرفتن المثني پاسپورت گم شده ي شما، و خيلي سرويس هاي ديگر در اختيار شما قرار مي دهد. بعضي وقت ها حتي جان مسافر را هم نجات ميدهد.

چند نكته كه بايد در رابطه با بيمه مسافرتي بدانيد:

خريد بيمه مسافرتي

مفاد طرح هاي مختلف بيمه ها با هم متفاوت است و شما بايد طرحي را انتخاب كنيد كه با نياز، بودجه و سفر شما تطابق داشته باشد. تعرفه ي تمام بيمه ها به شرح ذيل است:

بيمه مسافرتي تمام موقعيت هاي ممكن را تحت پوشش قرار نميدهد. بيمه مسافرتي با هدف پوشش حوادث غيرقابل پيش بيني طراحي شده است و نه براي اتفاقاتي كه كاملا قابل پيش بيني يا تحت كنترل شما ميباشد.

اگر براي مثال ميخواهيد بيمه سفر ساحلي خود را بعد از اينكه يك طوفان معروف به سمت مقصد شما در حال حركت است خريداري كنيد، زيان شما تحت پوشش بيمه قرار نميگيرد.

نحوه ي عملكرد بيمه مسافرتي

در اغلب شرايط بيمه  مسافرتي خسارت شما را بعد از اينكه ادعا شما مورد تاييد قرار گرفت پرداخت ميكند. اظهارات بيمه شامل ارائه ي مدرك از خسارت شما است تا بيمه بتواند به آن رسيدگي كند و ضرر هاي تحت پوشش شما را جبران كند. شما مي توانيد اظهارات خود را با شركت بيمه ي خود يا با فردي كه آن بيمه را براي شما تهيه كرده است در ميان بگذاريد.

نحوه عملكرد اين بيمه در زندگي روزمره

فرض كنيد شما بيمه اي را خريداري كرديد كه شامل مزاياي كنسلي سفر نيز ميشود .شما دو روز قبل از سفر تب و سينه درد شديدي ميگيريد. دكتر شما بيماري سختي را براي شما تشخيص ميدهد و به شما پيشنهاد ميكند كه به سفر نرويد. وقتي شما به شركت ارائه دهنده ي تور يا فراهم كننده ي سفر اطلاع ميدهيد، انها اعلام ميكنند كه براي استرداد وجه سفر خيلي دير است.

بدون بيمه مسافرتي شما تمام هزينه اي كه صرف اين سفر كرديد را از دست ميدهيد. يك مريضي سخت ممكن است دليل موجهي براي كنسل كردن سفر باشد. بدين معني كه پيش پرداخت سفر شما كه غير قابل استرداد بود ميتواند به شما بازگردد. به محض اينكه حالتان بهتر شد ميتوانيد مدارك مورد نياز مانند هزينه ي پرواز، رسيد و اطلاعات سفر دريايي كه بازپرداختي از آن را دريافت نكرديد جمع آوري كنيد و اظهار نامه ي بيمه خود را آماده كنيد. حتي ميتوانيد طريقه ي بازپرداخت خسارت را انتخاب كنيد كه ميتواند وجه نقد، كارت بانكي و چك باشد.

گاهي اوقات اين فرآيند كمي متفاوت تر پيش ميرود.اگر مراقبت هاي پزشكي اورژانسي يا جا به جايي فوري در خارج از كشور نياز باشد، بيمه مسافرتي ممكن است تمام هزينه ها را به صورت يكجا پرداخت كند.

نحوه ي انتخاب طرح بيمه مسافرتي

بيمه هاي مسافرتي مزاياي متفاوتي دارند. پس چگونه ميتوانيد مناسب ترينشان را براي خودتان انتخاب كنيد؟ براي شروع يك تخمين از سفر خود داشته باشيد. با توجه به سن، هزينه ي سفر و تاريخ سفر شركت هاي بيمه، چند طرح بيمه به شما پيشنهاد مي دهند و شما مي توانيد مزايا و قيمتشان را مقايسه كنيد.

اگر هزينه ي سفر براي شما مهم است ودر حال سفر در امريكا هستيد شايد طرح بيمه بعلاوه كنسلي مناسب شما باشد كه شامل كنسلي، تعليق و تاخير در سفر ميباشد.

خريد بيمه مسافرتي
اگر پوشش فوريت هاي پزشكي برايتان مهم است ولي مخارج از قبل پرداخت شده ي سفرتان كم است احتمالا طرح بيمه اي مناسب با فوريت هاي پزشكي مناسب شماست.
اگر به دنبال داشتن بيمه مسافرتي با پوشش قابل توجه هستيد بهترين گزينه براي شما طرحي است كه افراد ۱۷ سال به پايين را هنگام سفر با والدين يا پدربزرگ و مادربزرگ به صورت رايگان پوشش ميدهد.
اگر در عرض دوازده ماه آتي قصد سفرهاي متعددي داريد بهترين گزينه بيمه مسافرتي سالانه است كه به معني پوشش كم هزينه براي يك سال پر سفر كه شامل كنسلي و تعليق سفر، مراقبت هاي پزشكي ضروري، بار مفقود شده، دزديده شده و تاخير خورده و خسارت وارده به ماشين هاي اجاره اي (قابل استفاده براي شهروندان اكثر ايالت ها)ميباشد.

بيمه مسافرتي مناسب خودت رو پيدا كن

چگونه بهترين استفاده را از بيمه مسافرتي ببريم

براي خريد بيمه مسافرتي خيلي معطل نكنيد. بهترين زمان براي خريد بيمه دقيقا بعد از هماهنگي هاي سفر است. هر چه زودتر بيمه را بخريد پوشش بيشتري دريافت ميكنيد. همچنين بيمه مسافرتي ميبايست در عرض چهارده روز بعد از اولين پيش پرداخت سفر خريداري شود تا شرايط پزشكي قبل از سفر را پوشش بدهد. (مختص برخي بيمه ها)
شرايط بيمه نامه را قبل از سفر بخوانيد. اگر شرايط آن باب ميل شما نيست ميتوانيد تا ده روز( برخي شركت ها بيش از ده روز) و به شرط آنكه سفر خود را آغاز نكرديد يا هنوزاظهاراتي به شركت بيمه ارايه نكرديد، درخواست بازپرداخت شما قابل قبول است. بيمه هاي برتر بعد از اين دوره قابل استرداد نيستند.


برچسب: بيمه مسافرتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۳۶:۰۴ توسط:نرگس رحيمي موضوع:

ميزان هزينه حمل بار اضافه در فرودگاه امام خميني

هتل ايبيس - هتل نووتل

هنگامي كه قصد مسافرت به شهر يا كشوري را داريد بايد حواستان به ميزان مجاز حمل بار باشد اگر ميزان بار شما از حدي بيشتر و سنگين تر شود، هزينه ي بار اضافي را محاسبه خواهند كرد. دريافت اين هزينه بر اساس قوانين و شرايط حمل بار اجرا مي شود.

جهت دانستن اين موضوع با ما همراه باشيد.

بار اضافه در فرودگاه

بار اضافه به باري گفته مي شود كه از ميزان تعيين شده بيشتر شده و در قبال آن، بايد مبلغ بالاتري بپردازيد اگر ميزان بارتان بيش از حد مجاز است توصيه مي شود كه ۳۰ دقيقه از ساعت مقرر در فرودگاه حاضر شويد همچنين مدارك و وسايل ضروري مانند پول نقد، طلا، لپ تاپ، داروهاي مصرفي را در داخل كيف دستي خود قرار دهيد تا دسترسي به آن ها راحت تر باشد.

هزينه بار فرودگاه امام

هزينه اضافه بار در فرودگاه

بار اضافه در فرودگاه هاي مختلف متفاوت مي باشد و هر كدام قيمت خاص خود را دارد و معمولا هزينه ي هر يك كيلوگرم بار اضافه بر اساس يك در صد قيمت بليط در همان مسير محاسبه مي گردد.
ميزان بار مجاز در ايرلاين هاي داخلي و خارجي متفاوت است . در سفر هاي داخلي شما مي توانيد حداكثر ۲۵ كيلوگرم بار در كلاس اكونومي و ميزان بار در كلاس هاي بالاتر به ۴۰ الي ۵۰ كيلوگرم نيز مي رسد.
ميزان بار دستي داخل كابين اكونومي ۵ كيلوگرم و ميزان بار دستي در داخل كابين بيزينس كلاس، ۷ كيلوگرم است.
بايد هنگام حمل بار مجاز در داخل كابين از حمل برخي وسايل غير مجاز جلوگيري نماييد برخي از لوازم ممنوعه را در ليست زير ببينيد:

    • لوازم تيز و برنده مانند چاقو
    • لوازم شكستني
    • لوازمي كه قابليت اشتعال دارند مانند اسپري
    • مايع سفيد كننده
    • مايع يا گاز فندك
    • انواع مختلف سخت ها
    • بسته هاي غذايي
    • كرم و لوسيون هاي آرايشي بيشتر از ۱۰۰ ml
    • باتري هاي اسيدي
    • اسپري هاي رنگ

هزينه بار در فرودگاه امام خميني

در اكثر پروازهاي خارجي شما مجاز به حمل ۳۰ كيلوگرم بار هستيد و برخي از ايرلاين ها تا ۴۰ كيلوگرم هم مي رسد. بيشتر ايرلاين هاي ايراني، عربي و تركي ميزان بار مجاز را ۳۰ كيلوگرم اعلام كرده اند.
برخي از شركت هاي هواپيمايي اروپايي، برخي پروازهاي مالزي و تايلند هزينه ي بليط و بار را، جداگانه حساب مي كنند.
اگر مجبور به حمل بار زيادي هستيد حتما از بليط هواپيمايي First Class يا Business Class استفاده كنيد گران تر است، اما در عوض بسياري از خطوط هوايي امكان حمل بار بيشتري را به شما مي دهند.


برچسب: هزينه اضافه بار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۷:۴۹ توسط:نرگس رحيمي موضوع:

ترانسفر فرودگاهي چيست ؟

ترانسفر فرودگاهي به وسيله ي نقليه اي گفته مي شود كه به رفت و آمد مسافران از مبدا (هتل) به فرودگاه و از فرودگاه به مقصد (هتل) را شامل مي شود.

ترانسفر فرودگاهي معمولا روي همه ي تورها و هتل ها وجود دارد اما مواردي است كه شامل ترانسفر فرودگاهي نمي شود بنابراين مسافر قادر است درخواست دهد.

در حالت معمول ترانسفر به صورت گروهي با ميني بوس و يا ون قابل ارائه است اما در برخي موارد بنا به درخواست مسافران به صورت تاكسي نيز ارائه مي گردد.

ترانسفر فرودگاهي امام خميني

ترانسفر فرودگاهي امام خميني

ترانسفر فرودگاهي خدماتي ارزنده

سامانه ترانسفر فرودگاهي يك خدمات ارزنده است كه خدمات ويژه اي را براي انتقال مسافران از فرودگاه ها به داخل تهران و بالعكس انجام مي دهد.

همچنين اگر بخواهيد از فرودگاه به صورت آنلاين تاكسي رزرو نماييد به راحتي از طريق همين سايت و لينك زير مي توانيد اقدام نماييد. خدمات در مناطق ۲۲ گانه ي تهران و اطراف تهران و كرج انجام مي گيرد.

خدمات ترانسفر فرودگاهي از درب منزل تا فرودگاه و از فرودگاه تا درب منزل قابل ارائه است. شما چه راهي سفر باشيد چه از سفر برگرديد مي توانيد از خدمات ترانسفر فرودگاهي استفاده نمائيد.

 

رزرواسيون آنلاين تاكسي فرودگاه امام خميني

استفاده از هتل هاي فرودگاهي

هتل هاي فرودگاهي مناسب افرادي با شرايط زير است :
• توقف طولاني بين دو پرواز
• كنسل شدن پرواز
• تاخير طولاني پرواز
• زود رسيدن به فرودگاه جهت جلوگيري از ماندن در ترافيك
• مسافران و خدمه ي پرواز

مي توانيد از هتل هاي فرودگاه امام خميني استفاده كنيد اين هتل ها داراي خدماتي نوين هستند و امكان اقامت كوتاه مدت (۳ ساعته و ۶ ساعته) و اقامت روزانه امكان پذير است اگر ساعت پرواز شما به گونه اي بود كه نياز به صرف صبحانه، ناهار، شام بود و يا دوست داشتيد از استخر، ماساژ، اسپا و … استفاده كنيد مي توانيد قبل از راهي شدن به سمت فرودگاه از طريق همين سايت و لينك زير تمامي خدمات را تهيه و رزر نمائيد.

هتل‌هاي فرودگاهي به جهت تسهيل در رفت و آمد مسافران فرودگاه امام، به صورت ۲۴ ساعته در بازه زماني ۲۰ دقيقه اي ترانسفر رفت و برگشت رايگان به هتل و بالعكس ارائه مي‌كند.

رزرواسيون آنلاين هتل هاي فرودگاه امام خميني


برچسب: ترانسفر فرودگاهي چيست ؟،ترانسفر فرودگاهي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۲:۱۷ توسط:نرگس رحيمي موضوع:

هزينه پاركينگ فرودگاه امام خميني

پاركينگ فرودگاه امام خميني

پاركينگ فرودگاه امام خميني

بسياري از افراد دوست دارند با خودروي شخصي خود تا فرودگاه امام خميني تردد كنند به همين جهت هزينه پاركينگ فرودگاه امام را شرح داده ايم تا هر چه راحت تر بتوانيد براي تردد با خودروي شخصي خود تصميم گيري نماييد.

دو نوع پاركينگ در فرودگاه امام خميني وجود دارد يك پاركينگ با نام پاركينگ طبقاتي و مسقف است و پاركينگ دوم روباز است.

ظرفيت پاركينگ طبقاتي ۱۸۰۰ و پاركينگ شماره ۲ و ۳ و ۴ و ۵ داراي ظرفيت ۸۴۰ – ۱۰۰۰ – ۱۰۰۰ – ۱۲۰۰ مي باشد.

همچنين اگر بخواهيد از فرودگاه به صورت آنلاين تاكسي رزرو نماييد به راحتي از طريق همين سايت و لينك زير مي توانيد اقدام نماييد. خدمات در مناطق ۲۲ گانه ي تهران و اطراف تهران و كرج انجام مي گيرد.

رزرواسيون آنلاين تاكسي فرودگاه امام خميني

 

همچنين اگر با مشكلي هنگام  رزرو مواجه شديد مي توانيد اين مطلب را مطالعه كنيد.

                             تاكسي فرودگاه امام خميني

بر طبق آخرين بررسي هزينه هاي پاركينگ فرودگاه امام خميني به شرح زير مي باشد:

تاريخ : ۱۳۹۷/۰۶/۲۶

هزينه پاركينگ هاي شهر فرودگاهي امام خميني (ره)، به مبالغ زير ٩% ارزش افزوده اضافه مي گردد. و تمامي هزينه ها به ريالاست.
نام پاركينگ ورودي تا يك ساعت توقف هر ساعت توقف شبانه روزي تا دو شب شبانه روزي بيش از ٢ تا ۴ شبانه روز شبانه روزي بيش از ۴ شبانه روز
طبقاتي ۳۴۰۰۰ ۱۴۰۰۰ ۲۰۰۰۰۰ ۲۲۰۰۰۰ ۲۴۰۰۰۰
پاركينگ هاي روباز ٣-۴-۵-٢ ۲۰۵۰۰ ۸۵۰۰٠ ۱۳۰۰۰۰ ۱۱۵۰۰۰ ۱۰۰۰۰۰

تمامي مبالغ فوق به ريال مي باشند.

جهت اطلاعات بيشتر در مورد پاركينگ هاي فرودگاه امام خميني با شماره تلفن ۵۱۰۰۷۱۹۹-۰۲۱ تماس بگيريد.

 

هزينه پاركينگ فرودگاه امام خميني

هزينه پاركينگ فرودگاه امام خميني

 

هتل ايبيس - هتل نووتل


برچسب: هزينه پاركينگ فرودگاه امام خميني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۲:۰۰ توسط:نرگس رحيمي موضوع:

تاكسي فرودگاه امام خميني

تاكسي فرودگاه امام

تاكسي فرودگاه امام

رزرواسيون اينترنتي تاكسي فرودگاه امام

به جهت سهولت در رفت و آمد مسافران فرودگاه بين المللي امام خميني و هتل هاي فرودگاهي (هتل ايبيس و هتل نووتل) يكي از خدمات قابل ارائه در سايت hotelaitport رزرو آنلاين تاكسي فرودگاه امام است كه به صورت شبانه روزي با امنيت بالا قابل ارائه خواهد بود.
در اين نوشته مي خواهيم رزرو آنلاين تاكسي فرودگاه امام را به طور كامل با تمام جزئيات و نكات شرح دهيم :
جهت رزرو تاكسي فرودگاه امام ابتدا وارد لينك زير شويد و با خواندن ادامه ي توضيحات و آن چيزي كه مد نظر شماست فرآيند رزرو را انجام دهيد.

رزرواسيون آنلاين تاكسي فرودگاه امام خميني

در ادامه با صفحه ي زير رو به رو مي شويد همانطور كه مي بينيد ۴ سرويس وجود دارند كه مورد اول رزرو روزانه هتل فرودگاهي – مورد دوم رزرو اقامت كوتاه مدت هتل هاي فرودگاهي – مورد سوم رزرو سرويس كه شامل صبحانه، ناهار، شام، استخر، جكوزي،اسپا و … و اما مورد چهارم رزرو تاكسي فرودگاه امام است رو به رو مي شويد.
ابتدا تاريخ و ساعت درخواست تاكسي را مشخص نماييد و جستجو را كليك كنيد.

 

در ابتدا با صفحه ي زير رو به رو مي شويد كه سه گزينه پيش روي شماست

رزرو آنلاين تاكسي فرودگاه امام خميني

رزرو آنلاين تاكسي فرودگاه امام خميني

۱- به فرودگاه امام خميني

اگر اين گزينه را انتخاب كنيد مي توانيد از هر جاي تهران، بومهن، لواسانات، كرج، گوهر دشت، مهر شهر كرج مبدا خود را اعلام نمائيد سپس در گزينه ي بعدي مي توانيد نوع خودرو (مورد اول : ون ۱۰ نفره – مورد دوم : سواري VIP 4 نفره ) را انتخاب كنيد. و در ادامه تعداد مسافر، تعداد چمدان، آدرس دقيق، نام كامل مسافر و اگر توضيحات خاصي داريد وارد كنيد سپس به درگاه پرداخت وارد مي شويد و تاكسي شما براي روز و ساعت انتخابي رزرو مي شود.

۲- به فرودگاه مهر آباد

اين گزينه نيز كاملا شبيه به مورد يك است با اين تفاوت كه اين مورد فرودگاه مهرآباد را شامل مي شود.

۳- از فرودگاه امام خميني

اين گزينه مورد استفاده بسياري از مسافران مي باشد با انتخاب نوع خودرو، تعداد مسافران، تعداد چمدان و در ادامه با پر كردن مشخصات پرواز (جهت راهنمايي راننده) و وارد كردن نام مسافر و تلفن مي توانيد اقدام به رزرو تاكسي فرودگاه امام نمائيد.

نحوه ي رزرو تاكسي فرودگاه امام

 

 

مزاياي استفاده از تاكسي فرودگاه امام خميني

مزاياي استفاده از تاكسي فرودگاه امام خميني

۱- بيمه مسافران و سرنشينان
۲- امنيت داشتن مسافران و اموال آنان
۳- دسترسي به صورت شبانه روزي و بدون اتلاف وقت
۴- مبلغ از پيش اعلام شده و در هر ساعتي ثابت است
۵- استفاده از خودرو هاي استاندارد
۶- رانندگاه آموزش ديده در اين حوزه

 

هشدار : جهت حفاظت مال و جان خود از تاكسي هاي متفرقه و غير مجاز استفاده ننمائيد و تا جايي كه ممكن است از تاكسي هاي مجاز فرودگاه امام استفاده نمائيد.

 

 

نرخ كرايه تاكسي هاي فرودگاه به كليه مناطق ٢٢ گانه تهران در كليه ساعات شبانه روز
رديفمدل تاكسينرخ كرايه (ريال)
١ انواع سواري ٨۵٠،٠٠٠
٢ ون ٩٠٠،٠٠٠
٣ تويوتا شاسي بلند rav4 ٩٠٠،٠٠٠

برچسب: تاكسي فرودگاه امام خميني،تاكسي فرودگاه امام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۹:۲۲ توسط:نرگس رحيمي موضوع:

هتل ايبيس هتلي مناسب براي مقاصد تجاري و اقامت خانوادگي

 
مسافران و بازديد كنندگان شهر تهران – تجاري يا تفريحي – به هنگام اولين برخورد در پايتخت با روش متفاوتي از مهمان پذيري در اين هتل با شعار "اين جا را مثل خانه خود بدانيد" مورد استقبال مي‌گيرند. تيم صميمي پذيرش هتل در تمام ساعات شبانه روز پذيراي مهمانان هستند. هتل در فاصله بسيار كوتاه از ترمينال خروجي فرودگاه واقع شده و پل پياده رو سرپوشيده از رو به روي ترمينال خروجي تا ورودي هتل گزينه مناسبي براي رسيدن به هتل خواهد بود. فاصله هتل تا مركز شهر تهران ۴۵ دقيقه از طريق بزرگراه خليج فارس (تهران-قم) است. هتل داراي ۱۹۶ اتاق (سينگل، دبل، اتاق هاي متصل براي خانواده و اتاق معلولين ) بوده كه همگي مجهز به سيستم تهويه و اينترنت رايگان هستند.
 
شهر تهران داراي ساختمان‌هاي مدرن از جمله برج آزادي همين طور عمارت‌هاي قديمي همانند كاخ موزه گلستان است كه پيشينه تاريخي و فرهنگي اين كشور را نمايش مي‌دهند. موزه جواهرات ملي، موزه ملي ايران، موزه فرش همچنين موزه رضا عباسي از ديگر نشانه‌هاي فرهنگي و جاذبه‌هاي ديدني شهر تهران به شمار مي‌آيند. بازار بزرگ تهران هم از مكان‌هاي جذاب براي گردش و خريد است.
اقامت كوتاه مدت هتل در هر ساعتي قابل رزرو مي باشد
ساعت تحويل اتاق : 14:00
ساعت تخليه اتاق : 12:00
فاصله تا مركز شهر : 45 دقيقه
فاصله تا فرودگاه : 1 دقيقه
آدرس : كيلومتر ۳۰ خليج فارس (تهران – قم) ضلع جنوبي بلوار اصلي
فرودگاه بين المللي امام خميني(ره) روبروي ترمينال مسافربري
شماره تلفن جهت پاسخ سوال: ۲۶۴۰۴۰۲۶(۰۲۱)

 

 


برچسب: هتل فرودگاه امام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۸:۰۸ توسط:نرگس رحيمي موضوع: