هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام .

هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام

ترمينال ها ي فرودگاه امام خميني (ره)

فرودگاه چهارده هكتاري امام، كه در پذيرش پروازهاي خارجي تهران جايگزين فرودگاه مهرآباد شده است، در سي كيلومتري جنوب تهران و در همسايگي آزادراه تهران – قم قرار دارد.
طبق آمار در سال ۲۰۱۶ فرودگاه امام داراي چهل و نه خط مسافربري، هفت خط چارتر و شش خط باري با هشتصد و پنجاه پرواز در هفته بود كه تهران را به بيش از چهل كشور ديگر متصل مي‌كرد.
حتما دو ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشيد. اگر به هر دليلي فرصت كافي براي عبور از گيت ها نداشتيد مي توانيد از فست ترك فرودگاه امام استفاده نمائيد.

ترمينال هاي فرودگاه

ترمينال يك

اين ترمينال اولين و تنها ترمينال فعال فرودگاه است كه سالانه شش و نيم ميليون مسافر و صد و بيست هزار تن بار جابه‌جا مي كند. در سال ۲۰۱۵ بيش از هفت ميليون مسافر با اين ترمينال جابه‌جا شده اند – رقمي كه انتظار مي‌رود سالانه ميزان هشت ميليون مسافر به آن اضافه گردد.

ترمينال سلام

سلام دومين ترمينال در حال احداث فرودگاه است كه گنجايش سالانه ‌ي آن به بيش از پنج ميليون نفر مي‌ رسد.

ترمينال ايرانشهر

ساخت ترمينال ايرانشهر، سومين ترمينال فرودگاه امام كه هم اكنون در حال بررسي مطالعاتي است، بر عهده‌ي يك شركت هلندي مي‌باشد. اين ترمينال امكان خدمت رساني به بيش از بيست ميليون مسافر را خواهد داشت كه گنجايش مسافربري فرودگاه را به سي ميليون نفر خواهد رساند.

ترمينال هاي فرودگاه امام خميني

مسير فرودگاه امام خميني (ره)

اتوبوس و تاكسي

براي رسيدن به فرودگاه امام با ماشين شخصي، تاكسي و اتوبوس مسيرهاي متفاوتي وجود دارد. شما ميتوانيد به راحتي از ترمينال جنوب، فرودگاه مهرآباد و مرقد مطهر امام خميني (ره) براي فرودگاه تاكسي بگيريد. اين مسير از فرودگاه مهرآباد چهل دقيقه، از ترمينال جنوب سي و هفت دقيقه و از مرقد امام بيست و پنج دقيقه زمان مي ‌برد.

رزرو تاكسي فرودگاه امام

براي استفاده از تاكسي فرودگاه امام خميني مي توانيد به صورت آنلاين از همين سايت اقدام به رزرو تاكسي فرودگاه امام نمائيد. درخواست تاكسي براي مناطق ۲۲ گانه تهران و اطراف تهران قابل اجرا است.

مترو

استفاده از مترو گزينه ي ديگري براي رسيدن به فرودگاه امام است. خط قرمز مترو (اولين خط) شما را به سمت فرودگاه راهنمايي مي‌كند. در ايستگاه شاهد از مترو پياده شويد و مترويي كه به سمت فرودگاه امام ميرود را سوار شويد.

هتل هاي فرودگاهي

استفاده از هتل فرودگاهي قبل يا بعد از پرواز مي تواند مورد استفاده قرار گيرد و خستگي را بعد از سفر از بين ببرد. قبل از سفر نيز به دلايل مختلفي از جمله اقامت هاي كاري، اقامت پرسنل فرودگاه، به تاخير افتادن پرواز و يا هر چيز ديگري مي توانيد از اقامت ساعتي هتل هاي فرودگاهي استفاده نمائيد.

جهت رزرو هتل ايبيس و هتل نووتل كليك كنيد.


برچسب: ترمينا فرودگاه امام،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۳۶:۴۶ توسط:نرگس رحيمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :