هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام .

هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام

بهترين زمان سفر، چه فصلي از سال است؟

سفر كردن در فصل هاي خلوت سال هميشه به معني مسافرت در شرايط جوي نامساعد و كمبود امكانات نيست. چه بسا كه در اين زمان از سال، قيمت هتل ها و مراكز تفريحي بسيار پايين است و حراج هاي فوق العاده ي فروشگاه ها در هر گوشه از شهر ديده مي شود.

بهترين زمان سفر چه فصلي از سال است

۵ راه كار براي سفري ارزان

۱- رمز و راز فصل حراجي ها؛

اين زمان از سال فصل حراجي ناميده مي شود كه انبوه گردشگران به خانه ي خود بازگشته اند و هواي سرد زمستان هنوز از راه نرسيده است. هواي خنك و دلچسب پاييز، كاهش قيمت بليط هواپيما، هزينه هاي پايين هتل ها نسبت به تابستان و خلوتي جاذبه هاي گردشگري از قبيل پارك هاي ملي، تفريحگاه هاي ساحلي و شهربازي ها، همه و همه به هيجان سفر در اين فصل اضافه مي كند.

۲- چگونه بهترين هتل را در پاييز رزرو كنيم؛

براي استفاده از اين فرصت بايد كمي زودتر دست به كار شويد! سايت هاي رزرو هتل و آژانس هاي مسافرتي را در فصل تابستان، كه اذحام مسافر زياد است، و در پاييز با هم مقايسه كنيد. خواهيد ديد كه قيمت هتل هاي پر طرفدار و بليط هواپيما در اين دو بازه زماني بسيار متفاوت است. به خاطر داشته باشيد كه هر چه زودتر رزرو خود را انجام دهيد، قيمت ها و بسته هاي پيشنهادي بهتري نصيبتان مي گردد.

۳- اجاره ي ويلا يا خانه براي كاهش هزينه ها در سفرهاي دسته جمعي؛

اگر با گروهي بيش از چهار نفر همسفريد، اجاره ي ويلا يا خانه در مجموعه هاي اقامتي به نفع شماست. اما با ديدن قيمت هاي به ظاهر بالاي آنها دلسرد نشويد. اجاره ي يك خانه، در مقايسه با مجموع هزينه ي اتاق هاي هتل براي تعداد بيش از چهار نفر، بسيار مقرون به صرفه است.

۴-بهترين زمان خريد بليط هواپيما؛

اين موضوع دغدغه ي بسياري از مسافرين است. خوب است بدانيد كه بهترين زمان براي خريد بليط تقريبا دو ماه قبل از سفر شماست. پس براي سفرهاي پاييزي بهتر است از اواخر تابستان به فكر تهيه بليط خود باشيد.

۵- هتل ها و خطوط هواپيمايي محبوب خود را در فضاي مجازي دنبال كنيد.

يكي از موضوعات مهمي كه بايد به خاطر داشته باشيد ثبت نام در شبكه هاي مجازي هتل ها و خطوط هواپيمايي و دنبال كردن اخبار آنهاست. با اين كار، سريعا از بسته هاي پيشنهادي و تخفيف هاي آن مطلع مي گرديد. دست به كار شويد.. هنوز هم براي لذت از فصل حراجي ها دير نيست!

رزرو هتل نووتل


برچسب: بهترين زمان سفر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۳:۲۸ توسط:نرگس رحيمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :