هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام .

هتل ايبيس - هتل نووتل - هتل فرودگاه امام

خدمات و امكانات فرودگاه امام خميني

از جمله امكانات و خدمات رفاهي فرودگاه امام خميني (ره) مي توانيم به موارد زير اشاره كنيم كه در مورد هر كدام به اختصار توضيحاتي داده خواهد شد.

۱-وجود هتل هاي فرودگاه امام خميني

اين هتل ها با نام هاي هتل نووتل و هتل ايبيس رو به رو فرودگاه امام خميني(ره) قرار گرفته اند و به ترتيب ۵ و ۴ ستاره هستند. شما مي توانيد اين هتل ها را به صورت ساعتي ( ۳ و ۶ ساعت) و يا روزانه رزرو نمائيد. اين مجموعه در نظر دارد بهترين خدمات با شگفت انگيز ترين قيمت را به مسافران محترم ارائه دهد.

شما به راحتي مي توانيد از طريق همين سايت اقدام به رزرو ساعتي و رزرو روزانه نمائيد همچنين امكانات موجود در اين هتل ها كه شامل صبحانه، ناهار، شام، استخر، سونا، اسپا و … است را مي توانيد به صورت جداگانه در هر ساعتي رزرو نمائيد.

رزرو هتل هاي فرودگاه امام خميني

خدمات فرودگاه امام خميني

۲- خدمات CIP فرودگاه

خدمات cip فرودگاه امام (سالن تشريفات فرودگاه) كوتاه شده ي عبارت commercial important person است كه شامل ۳ طبقه با مساحت ۸۰۰۰ متر است و در واقع اين سالن ترمينال اختصاصي براي مسافران به شمار مي آيد.

خدمات cip شامل :

ترانسفر رفت و برگشت، انتقال مسافر تا هواپيما به صورت اختصاصي، اخذ كارت پرواز و هدايت مسافر از ترمينال اختصاصي، پذيرايي با انواع نوشيدني و غذا، اينترنت پر سرعت و بسيار ي امكانات ديگر كه در مقاله ي اختصاصي cip شرح خواهيم داد.

۳- رستوران و كافي شاپ فرودگاه امام

  • سالن ورودي شامل موارد زير است :

    • فوريت هاي پزشكي
    • غرفه كافي شاپ توت طلايي (بستني و نوشيدني سرد و گرم)
    • غرفه امير شكلات (نوشيدني سرد و گرم)
    • رستوران قشم اير (فست فود، غذاهاي ايراني، صبحانه)

 

  • سالن checkin (غرفه تماشا)

    • غرفه خشكبار و سوپر ماركت
    • بستني اسكوپي
    • آبميوه طبيعي (سيب و پرتقال)
    • كيك
    • انواع نوشيدني سرد و گرم

 

  • سالن بردينگ شرقي

    • اتاق سيگار (صندلي، سطل زباله، جاسيگاري)
    • كافي شاپ توت طلايي

 

  • ترانزيت

    • كافه لند (انواع نوشيدني سرد و گرم، آبميوه طبيعي، كيك)
    • برگر لند(برگر، مافين)
    • كافه طهرون (صبحانه، ساندويچ، نوشيدني سرد و گرم، آبميوه)

 

۴- كافي نت فرودگاه امام

در سالن ورودي ترمينال مسافري، كافي نتي جهت نياز برخي از مسافران راه اندازي شده است. مسافراني كه نياز به كپي، اسكن، پرينت، و فعالسازي تلفن همراه و يا استفاده از رايانه و اينترنت را دارند مي توانند از طريق كافي نت فرودگاه، نيازهاي خود را رفع نمايند.

سالن فرودگاه امام خميني

۵- فست ترك فرودگاه امام

فست ترك نيز يكي ديگر از خدمات فرودگاه امام خميني مي باشد كه انواع مختلفي دارد فست ترك به معناي عبور مسافران از گيت اختصاصي پليس فرودگاه، همراهي كاركنان و تشريفات فرودگاهي جهت حمل و تحويل بار، انجام امور مربوط به دريافت كارت پرواز و تحويل بار و … مي باشد كه مسافران محترم مي توانند از طريق همين سايت و لينك زير اقدام به رزرو نمايند.

رزرو فست ترك فرودگاه امام خميني

 

۶- تاكسي فرودگاه امام خميني (ترانسفر فرودگاهي)

جهت سهولت رفت و آمد مسافران، فرودگاه امام خميني با ارائه ي تاكسي فرودگاهي در هر لحظه از شبانه روز به تمامي مناطق تهران و اطراف تهران خدمات خود را ارائه مي دهد. اگر قصد مسافرت به خارج از كشور و يا بازگشت از سفر را داريد مي توانيد با استفاده از موبايل خود يا كامپيوتر خود از طريق همين سايت ساعت و تاريخ درخواست تاكسي را مشخص و به صورت آنلاين رزرو نمائيد.

رزرو تاكسي فرودگاه امام خميني

۷- مترو فرودگاه امام خميني

يكي از دسترسي هاي راحت و آسان به فرودگاه امام خميني مترو فرودگاه مي باشد كه بيش از يك سال است راه اندازي گرديده است. جهت مشاهده ي ساعت كار ايستگاه و نقشه مترو و اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك زير در مقاله ي اختصاصي فرودگاه امام خميني مراجعه نمائيد.

مترو فرودگاه امام خميني

۸- فريت بار فرودگاه امام

به دليل محدوديت حمل بار در خطوط هواپيمايي فرودگاه امام محلي براي بسته بندي و ارسال بارهاي اضافي با هزينه ي كمتر در نظر گرفته شده است كه به فريت بار فرودگاه امام معروف است چرا كه هزينه بار اضافي خطوط هواپيمايي هزينه بسيار بالايي دارد فريت بار مراحلي دارد كه با مراجعه به لينك زير مي توانيد مشاهده كنيد.

فريت بار فرودگاه امام

۹- پاركينگ فرودگاه امام خميني

فرودگاه امام خميني شامل ۲ پاركينگ مسقف و روباز است كه هر كدام ظرفيت و هزينه ي متفاوتي دارند بر طبق آخرين بررسي هزينه هاي پاركينگ از ساعتي تا شبانه ي بيش از ۴ روز محاسبه شده و شما مي توانيد با مراجعه به لينك زير به طور كامل بررسي كنيد.

پاركينگ فرودگاه امام خميني

۱۰- صرافي فرودگاه امام

جهت خدمت رساني به مسافران عزيز دو بانك سامان و ملي در فرودگاه بين المللي امام خميني قرار گرفته اند. بانك ملي در سالن عمومي ورودي ۱ مسافران در قسمت گمرك قرار گرفته است. بانك سامان نيز در سالن خروجي فرودگاه امام قرار گرفته است.

در فرودگاه امام خميني مي توانيد براي تمامي خدمات مالي از قبيل خريد ارز – پرداخت عوارض خروج از كشور، مبادلات مالي از طريق بانك هاي نامبرده شده مستقر در فرودگاه استفاده نمائيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به لينك زير مراجعه نمائيد.

صرافي فرودگاه امام خميني


برچسب: خدمات فرودگاه امام، امكانات فرودگاه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۱:۵۰ توسط:نرگس رحيمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :